top of page

איך שלט יכול להיות מועיל לפרסום העסק?




איך ייצור שלטים יכול להיות מועיל לפרסום ומיתוג העסק? כל בעל עסק מחפש דרך להבליט את העסק שלו ולהציג אותו בצורה מרשימה בעיני הלקוחות. אכן, בעידן של ימנו אי אפשר לוותר על שלט איכותי ומרשים.

כל בעל עסק עמל רבות בעניין המראה והעיצוב של העסק. וזה כולל כל כך הרבה שלבים – המיתוג של העסק, הלוגו של בית העסק, הפרסומים ועוד. חלק בלתי נפרד מכל המערכת הזו הוא השלט שתקבעו מעל בית העסק. השלט שיספר לכל העוברים והשבים כי העסק שלכם פעיל והוא מציע שירות או מוצרים וכדאי מאוד להיכנס למקום.

סוגים שונים של שלטים

כאשר בעל עסק מגיע לשלב בו הוא מחליט כי הגיע העת להזמין שלט לבית העסק עליו לבחון את מגוון האפשרויות הקיים בתחום זה, כדי לבחור בתבונה את השלט הנכון והמתאים לו לבית העסק. ככלות הכול שלט לבית העסק חשוב לבחור בשימת לב ולאחר מחשבה רבה, כי שלט לבית העסק נועד להשיג מטרות ולקדם את המעמד של בית העסק. ואכן, שונה מאוד שלט לבית העסק מבחירה של שלטים לבית.

הכירו את הסוגים השונים של ייצור שלטים ובחרו את השלט הנכון והמתאים לכם:

  • אותיות תלת ממד – בעבר כל שלט היה מורכב מלוח ועליו היו מודפסות אותיות. כיום המציאות שונה וניתן לראות כי בתי עסק רבים בוחרים להציב שלט המורכב מאותיות תלת ממדיות. מדובר על שילוט בעל מראה ייחודי ועיצוב מושך עין. האותיות ירכיבו כמובן את שם העסק שלכם.

  • ייצור שלטים מוארים – כיום כאשר טכנולוגיית מנורות הלד משמשת את האנושות עבור מגוון שימושים וצרכים גם עבור שילוט ומיתוג בית העסק ניתן לעשות שימוש בשלטים מוארים בנורות לד. ייצור שלטים המוארים בולטים לרחוק וניתן להבחין בהם גם בשעות החשיכה. כך הלקוחות שעוברים בסביבה לא מפספסים את בית העסק ורואים כי הנה כאן נמצא העסק שיוכל לספק להם את המענה הרצוי לצורך שלהם.

  • רול אפ – לא פעם יש צורך להציב שילוט פנימי ובו הכוונה או פירוט בדבר הצעה מסוימת שבית העסק מציע. את הפרסום הזה ניתן להציג בהדפסה על רול אפ. הרול אפ משמש כמו שלט פנים גודל ובולט שמושך את העין ונותן לעוברים במקום את המידע הנחוץ להם אודות בית העסק שלכם.

  • ארגז תאורה – ניתן להציב שלט שבשעות החשיכה הוא מואר באמצעות נורות שמותקנות מתחת לשלט. שלט זה מכונה ארגז תאורה והוא עשוי להועיל לבית העסק ולהבליט את קיומו.

כמה חשוב לבחור בשימת לב את השלט הנכון והמתאים שיענה על צרכי בית העסק ויאפשר לבעל העסק לחשוף את פעילות העסק מול עיניהם של כמות גדולה ככל האפשר של לקוחות פוטנציאליים. מגוון ייצור שלטי יריד, תערוכה המוצע מאפשר לכל בעל עסק לבחור את השלט המתאים והקולע שיענה על הצרכים ויעשה את העבודה. ליגרף מתמחה בייצור שלטים לעסקים

bottom of page