top of page

מתקני תצוגה לכנסים ותערוכות




מתקני תצוגה לכנסים ותערוכות

מטרתם של כנסים ותערוכות הינה קידום מכירות, תוך מיתוג המוצר הרצוי באופן אטרקטיבי הפונה לקהל היעד בצורה הטובה והנכונה יותר, זו שבסופו של יום תגרום לאותו לקוח פוטנציאלי לרכוש מוצר שייתכן שקודם לכן כלל לא חשב כי הוא נצרך. על כן, עיצוב מתקני התצוגה לאירועים מעין אלו מכריע במרבית הפעמים את הכף שבין הצלחה לכישלון, כאשר עיצוב נכון ומחושב- מביא כמעט תמיד להצלחה ועיצוב זול ומרושל- תוצאתו אי השגת המטרות השיווקיות ולעיתים קרובות אף הרעה באופן שבו נראה המוצר בעיניו של אותו לקוח ייעודי.

מהם מתקני תצוגה

מתקני תצוגה אלו הם אביזרים חדישים ומתקדמים עליהם ניתן להציג את המסר השיווקי בקלות ונוחות. בין המתקנים הקיימים הפופולארים ביותר הם מתקני הפופ- אפ – מערכות מתקדמות המשלבות תאורה עליהן ניתן להקרין את המסר ומתקני רולאפ שהם למעשה פרסומות עומדות אותם ניתן לגלגל חזרה לאריזה בתום השימוש. מטרתם של מתקני תצוגה ושלטי בטיחות, שלטי פנים ושלטים למשרד הם ליצור אווירה שיווקית ולשים את הלוגו של החברה או המותג אל מול עיניהם של העוברים ושבים.

יתרונם של מתקני תצוגה

בכל כנס או תערוכה יש צורך להקים מתחם אשר יהווה מוקד משיכה עבור המוזמנים אך לא כל חברה יכולה לבנות ביתנים ולבזבז זמן ומשאבים יקרים על הקמה מהתחלה בדיוק לשם כך הוקמו מתקני התצוגה. מתקני הרול אפ והפופ אפ הם נוחים ופשוטים להרכבה והתקנה, הקמתם אינה לוקחת זמן רב והם מקנים תמורה גבוהה להשקעה.

bottom of page