מתקני רול אפ, מתקן לרול אפ, מתקנים רול אפ

מתקני רול אפ הם חלק בלתי נפרד מעיצוב כנסים או תערוכות. הרול אפ הוא למעשה פרסומת עומדת הנראית כפוסטר אותו ניתן לגלגל ולקפל בסיום האירוע בדומה לתריס גלילה

מדבקות, מדבקה

בעוד שבעבר השימוש במילה "מדבקות" היתה מלווה באופן ישיר בהעלאת זכרונות ילדות מתוקים, כיום השימוש במדבקות לצרכים עסקיים ושיווקיים הינו נרחב ומבוקש. בין השאר, ניתן בימים אלה לפגוש במדבקות

הדפסה על חומרים מיוחדים, הדפסות על חומר מיוחד

רבים מאיתנו לעיתים נדרשים להעניק מתנות לאנשים הקרובים לנו. לפעמים אנו מעוניינים לרכוש פריט יחודי עם ערך סינטמינטלי מסוים אולם מרבית המתנות הינן שבלוניות ולא מיוחדות. על מנת להפוך את המתנה

חותמות זולות לעסקים, חותמת זולה לעסק

פעולת החתימה מהווה חלק בלתי נפרד משגרת היום יום של כל עסק וחברה. אלה חותמות מדי יום על טפסים, קבלות, משלוחים, מכתבים ועוד ועוד. פעולת החתימה באמצעות מכשיר מתאים חוסכת זמן רב

מדבקות להדפסה, הדפסה למדבקה

השימוש במדבקות לצרכים עסקיים, ובהם כאלה שיווקיים ופרסומיים, הפך עם השנים לנרחב ומבוקש; ואכן, ניתן כיום לפגוש באין ספוק מדבקות לוגו המיועדות לשמשת הרכב, לפגושו, למעטפות, למוצרי שיווק ותגי מוצר

הדפסה על מדבקות, הדפסות על מדבקה

מדבקות וסטיקרים מלווים את חיי היום- יום שלנו, והם נמצאים בכל מקום- על הרכב, בתוך הבית, כשלטי אזהרה, כתויות על בקבוקים, תגי מוצר, לקישוט קירות, כהדבקה על צעצועים, הצללת חלונות

מתקני תצוגה לעסקים, מתקן תצוגה לעסק

אם אתם יזמים של רעיונות חדשים, בעלים של חברה צעירה או לחלופין חברה וותקיה ובעלת שם, ורוצים לפרסם את העסק בו אתם מועסקים או להודיע לקהל היעד שלכם אודות המבצעים, ההטבות או סל המוצרים

חותמת לעסקים, חותמת לעסק, חתימה לעסקים

פעולת החתימה מהווה חלק בלתי נפרד משגרת החיים של כל עסק. כך, אנו חותמים מדי יום על משלוחים, מכתבים, טפסים, חוזים וקבלות אין ספור. עם זאת, מעטים מאיתנו מפנים את תשומת הלב

שלטי בטיחות, שלטים לבטיחות, שלטים בטיחותיים

שלטי בטיחות הנם שלטי אזהרה בעלי סימנים מוסכמים, ומטרתם- לקדם את הבטיחות בדרכים. שלטי בטיחות נעזרים בסמלים אוניברסאליים, כך שגם מי שאינו יודע קרוא וכתוב, אלא מבחין בסמל בעל מסגרת

ארגזי תאורה, ארגז תאורה, ארגזים לתאורה

כל בית עסק חייב שילוט, זה חלק ממה שמאפיין אותו כעסק מוכר. ארגזי תאורה משמשים כשלט לאור יום, ובלילה אף בולטים יותר, בהיותם מוארים מעל לבית העסק. ארגזי תאורה הם גם אותם שלטי חוצות

חתימה זולה לעסק, חתימות זולות לעסקים

בעלי עסקים רבים נעזרים במדבקות לצרכים עסקיים ובעיקר שיווקיים לקידום המודעות והפרסום לעסקם. מדבקות נועדו לעיני כל, או בשטח ספציפי.

סטנדים לתצוגה, תצוגה סטנדרטית

בכל מקום ציבורי הם קורצים לכם עם מידע חיוני, פרסומי או שילוט. הם נמצאים בבנק, בקופות החולים, בחנויות שונות , בקיוסקים, בכנסים ואירועים, בתי קולנוע, עמדות מידע של טיולים ומודיעין ועמדות מכירה שונות

הדפסת תעודת הוקרה, הדפסה לתעודות הוקרה

תעודות הוקרה הינן תעודות אשר נועדו להראות את הערכה של נותן התעודה לאדם לו מוענקת התעודה. מתן תעודות הוקרה פופולרית במסגרות שונות: בתי הספר, מסגרת צבאית, חברות עיסיקות ובתי עסק עצמאיים

הדפסת תעודות הצטיינות לעובדים, הדפסה של תעודת הצטיינות לעובד

המטרות העיקריות של כל חברה הן הצלחה וגדילה של החברה, הספקת שירותים מקצועים לקהל היעד ויצירת מוצרים ברמה גבוהה ביותר. זה לא סוד כי מאחורי חברה מצליחה עומדים עובדים מעולים ומצטיינים

רול אפ לתערוכות, רול אפ תערוכה

רול אפ הוא מתקן תצוגה הניתן להצבה בכניסה למבנה או בתוך חלל תערוכה והידוע ביעילותו השיווקית הרבה. בשנים האחרונות צבר השימוש במתקני רול אפ תאוצה רבה ולא בכדי- שכן אלה מציעים שיטה זולה

עיצוב תערוכות, עיצוב לתערוכה, עיצובי תערוכות

כיום מקובל ונהוג להקים תערוכות מקצועיות בהן בתי עסק וחברות שונות מציגות לקהל לקוחות רחב את השירותים והמוצרים אותם מייצרים. תערוכות מקצועיות מורכבות מביתני תצוגה של כלל המשתתפים אשר מוקמים

שילוט לעסק, שלטים לעסקים, שילוט לבתי עסק

כל עסק באשר הוא, נזקק לשילוט לצורך הבלטתו, בידולו ומיתוגו. נהוג לומר כי אין שני לרושם ראשוני, ועל כן לשילוט, המהווה מעין כרטיס ביקור לעסק, חשיבות עיצובית קריטית. כך, חברות שונות לשילוט מציעות מגוון גדול

תערוכות מעוצבות, תערוכה מעוצבת

תערוכות מקצועיות מהוות מפתח חשוב בנוכחות העסק. תערוכות אלו הן המקום להראות את טיבו ויכולתו של העסק שלכם , להצביע על נוכחות העסק בשוק המדובר לצד הפגנת הבידול שלו. תערוכות מקצועיות

שילוט מעוצב, שילוטים מעוצבים

כיום בעידן של פרסום מוגבר אשר בא לידי ביטוי בטלוויזיה, אינטרנט, על גבי דפי העיתון ובאמצעות שלטים ברחבי הארץ. פרסום באמצעות שילוט הינו פרסום אפקטיבי מאוד כאשר השלטים נמצאים בדרך כלל במקומות

חותמות, חותמת, חתימה

לחתום הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אנו חותמים מדי יום על טפסים, קבלות, משלוחים ומכתבים וכאשר מדובר בעסק החתימות הן כמעט ובלתי נגמרות. תארו לכם, כבעלי עסק, שהייתם צריכים לחתום ידנית

פרסום שילוט, פירסום שילוטים

כאשר מדובר על שילוט ניתן להתייחס למספר תחומים. השילוט הוא בעצם דוגמא לפרסום כאשר התפקיד של השלטים הוא למשוך את הקהל ולעניין אותו באמירה שיש על השלט. בנוסף לפרסום קיימים שלטי

מיצג פופ אפ, מערכות פופ אפ

השימוש במיצגי פופ אפ צבר בשנים האחרונות תאוצה רבה וכיום מדובר באחד ממתקני התצוגה המובילים בתחום העסקי-פרסומי. מיצג פופ אפ הוא למעשה מתקן נייד מעוצב המשמש ככלי שיווקי בתצוגות מסחר

איך משכירים מתקני תצוגה, השכרת מתקן תצוגה

איך משכירים מתקני תצוגה
על מנת להציג ולפרסם את העסק שלנו ברבים יש להשתמש באמצעי פרסום מכל הסוגים והמינים. עסק חייב לדאוג לפרסום אם ברצונו לשרוד בשוק התחרותי, וישנם כל מיני דרכים טובות לפרסם בקשת רחבה של תקציבי פרסום המתאימים לכל מיני עסקים גדולים או קטנים. אחת הדרכים הנפוצות לפרסם דרכן

פופאפ לאירועים, מתקני פופ אפ לאירוע

הרבה אנשים מתחום העסקים מתלבטים כיצד לפרסם ולשווק את העסק שלהם בצורה מוצלחת. כאחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא על ידי השתתפות בתערוכות או כנסים הקשורים למקצוע בו הם עוסקים. למשל, אם יש לכם עסק למחירה של כלי בית, ובגני התערוכה מתכוננים לאירוע או לתערוכה של כלים ומוצרים לבית

שיפור מראה הביתן בתערוכות

על מנת לקדם את העסק שלך בעולם התחרותי המאפיין את השוק החופשי, יש לעסוק בפעילות מקיפה של שיווק. חלק מהפעילות השיווקית היא השתתפות בכנסים, ימים פתוחים בתחום ובעיקר תערוכות הקשורות לעסק שלכם. כך שאם יש לכם עסק למכירה של ברזים או ציוד לבית, ויש תערוכה בנושא במקום כלשהו בארץ – אתם חייבים להיות שם, ולייצג את עצמכם בכבוד. על מנת להקים

טיפים להשכרת מתקני תצוגה

עסק שרוצה תוצאות מיידיות במכירות או להכנס לתודעה העסקית במהירות הבזק יכין לעצמו לוגו, יעבוד על עיצוב תדמית ייחודית ויכנס מיד למערך המדיות תוך שיווק ויזואלי: באינטרנט, במתקני תצוגה, בשלטי חוצות ובפרסומות ועוד. זה מזמן שנתגלה יתרונם של מתקני תצוגה מסוגים שונים כמקדמי מכירות ושירות. אותו אמצעי ויזואלי יוצר את הקשר הראשוני בין הלקוח למושא הפרסום, ועשוי להשפיע גם על בחירת המוצר וגם על חוויית הקניה עצמה, בעוד הפרסומת הופכת לתשדורת מסרים תדמיתיים

שלטי בטיחות לעסק, שלטי בטיחות לעסקים, שלטים לעסקים

אחד הדברים החשובים ביותר במקום העבודה שלנו הוא המימד הבטיחותי. כאשר אנו קמים בבוקר והולכים לעבודה אנו מצפים שבתום יום העבודה הארוך והמעייף שלנו, נשוב הביתה בשלום בדיוק באותו האופן בו נכנסנו אליו בבוקר יום העבודה. ישנם כל מיני סוגים של עבודות כגון עבודות תעשייה במפעלים, עבודות משרדיות במסיבה משרדית ממוזגת, עבודות

מסגרות פופ אפ – האמצעי השימושי ביותר בתערוכות

מסר שיווקי נכון וטוב יכול להשאר חקוק בזכרון לזמן בלתי מוגבל, ובסך הכול זו הרי המטרה, כשרוצים להעלות לתודעה הציבורית מותג, יהיה אפשר לזכור אותו כמו שזוכרים ריחות וטעמים מן הילדות. מי שמציג בתערוכות רוצה בוודאי להיות הבולט מבין כל המתחרים שלו, זה שיצא עם עסקה מצלצלת בסוף הערב. כשנתקלים בבעיה מסוג זה, יש לה פתרון: מסגרת פופ אפ.

פופאפ מעוצב

פופאפ (Pop Up) הוא מתקן תצוגה, יכול להיות נייד או נייח, שעליו ישנו מסר פרסומי. מטרתו של אותו פופאפ הוא "לצוד" את הלקוחות באופן ויזואלי, ללכוד את המבט שלהם לכיוון שבו נמצא הנציג שירחיב את הדיבור בנושא, לכוון את הלקוחות על פי מפה

סטנדים לפרסום ותצוגה וחשיבותם בתהליך המכירה והמסחור החזותי

אנחנו מכירים אותם מפיצוציות ומרכולים, מהרצאות וכנסים, מתערוכות ומתצוגות – הסטנדים מסייעים לכל מי שמנסה להעביר תוכן מסוים להציג אותו ולמשוך תשומת לב ואולי אפילו קהל לקוחות, ואפשר להקביל את זה גם לאותם שלטים הנישאים בהפגנות – מדובר בסיסמאות, או לפחות בסמלים או קודים שמתמצתים את המסר שרוצים להעביר בבת אחת. רוצים לשמוע יותר? בואו אל הדובר

מתקני תצוגה לתערוכות

כל חברה מתחילה או עסק בצעדיו הראשונים חייב לשווק את עצמו לקהל היעד שלו על מנת לשרוד. הקמת עסק המעניק שירותים או מוצרים כלשהם לשוק היא עבודה מאוד קשה ומסובכת הגוררת ימים ארוכים ולילות ללא שינה, אולם כאן לא נגמרת

ביתן נייד

אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום העסק היא על ידי השתתפות בתערוכות וירידים. רוב החברות המעניקות שירותים או מוכרות מוצרים שונים לשוק עושות שימוש בכלי השיווקי הנהדר הזה, ומקימות ביתני תערוכות בירידים רלוונטיים לתחום בו הם עוסקים על מנת לבוא במגע עם קהל היעד שלהם במטרה להגדיל את המכירות ואת מעגל הלקוחות שלהן. על מנת להצליח בתערוכות

בחירת מתקני תצוגה המותאמים לצרכיך

העין נמשכת אל מה שנראה יפה, מיוחד ונוגע, ובכך נעזרים גם משרדים להקמת מתקני תצוגה שמודעים לעניין ומאפשרים ללקוחות מבחר של מוצרים להעמדת שלטים שמושכים את העין לכל הזדמנות. מצד שני, מה היופי בשלט גדול שמשך זמן הקמתו רב ואתם יודעים שיש לכם בדיוק כמה דקות לפני כניסת קהל? או מאידך – מה הטעם במתקן שהקמתו מסורבלת – האם צריך להזמין שירות או מהנדס שלטים כדי להקימו? הפתרונות שמתקני תצוגה שונים מציעים ללקוחות שמים בעדיפות ראשונה

עמודי שילוט, עמוד שילוט, עמודים לשילוט

עמודי שילוט הם כל אותם עמודים שמגביהים את המודעות שמפרסמים בהם והופכים אותם לנראים יותר לציבור ולבולטים בשטח. משפחת עמודי השילוט כוללת סוגים שונים של שילוט (בעיקר שילוט רחוב) בצורות ובדגמים שונים: עמודי שילוט וארגזי תאורה לרחובות, עמודי שילוט לפרסומות, עמודי שילוט עם תצוגות מתחלפות באופן חשמלי, עמודי שילוט עם תריסים ועוד.

טיפים להשכרת מתקני תצוגה, טיפים למשכירים מתקני תצוגה

מתקני תצוגה הם כלי עזר יעיל ללכידת לקוחות מן השטח, ואפילו ללא מילים. רואים את זה מרחוק, ונמשכים לקבל את ההסברים מקרוב. בנוסף, המראה הויזואלי בדרך כלל עוזר לגבות את מה שנקלט בהבנת הנשמע. והופך את המפגש עם המוצר או השירות לחוויתית יותר ומערבת יותר חושים. השימוש במתקני תצוגה אינו תמיד קבוע – בכל אופן יכול להיות חלק קבוע וחלק ארעי. כאשר אין צורך בשימוש קבוע אלא נקודתי, נהוג לשכור את מתקני התצוגה לפי הצורך המשתנה. בכל מקרה

מהם מתקני תצוגה?, מתקני תצוגה מהם, למה צריך מתקני תצוגה

מתקן לתצוגה הם שיטה קלה ויעילה למשוך לקוחות לעסק בתערוכות, בשטחים ציבוריים כשלטי הפניה לעסקים, בנקודות מכירה וכרקע בכנסים. המתקנים הללו הם פתרון נוח וקל למיתוג, ולכן יש בהם תועלת רבה. הם מושכים את העין ומעוררים שיח אישי או בין – אישי לגבי איכותו ותפישתו של המותג, ולכן רצוי שמתקני תצוגה אלו יכילו את ההדפסה המושלמת והמושכת

מתקני תצוגה לחנויות

הכניסה לחנות, היא זו המושכת לקוחות אל פנים החנות, משום שבדרך כלל – כאן ברו יעיד על תוכו. אם מוצרי החנות נראים נוצצים ואיכותיים, זה עשוי למשוך קהל. אפילו אם התוכן הוא תוכן כתוב, מתחלף ומעניין – יבואו קוראים לסקור אותו, לערוך קריאה מרופרפת, ליצור את האינטראקציה הנכונה ולהמשך אל תוך החנות פנימה. היופי הוא שהשלט לחנות עשוי לקרוא לאורחים הבאים מרחוק. ככל שהשלט יהיה בולט יותר, כנראה שיבואו יותר אנשים. וכך גם עם מתקני תצוגה.

מתקני תצוגה לכנסים ותערוכות, מתקן תצוגה לכנס ותערוכה

מטרתם של כנסים ותערוכות הינה קידום מכירות, תוך מיתוג המוצר הרצוי באופן אטרקטיבי הפונה לקהל היעד בצורה הטובה והנכונה יותר, זו שבסופו של יום תגרום לאותו לקוח פוטנציאלי לרכוש מוצר שייתכן

מתקני תצוגה – למה כדאי?, מדוע כדאי מתקני תצוגה

כולם רוצים לנצל את הידע שברשותם כדי לקדם מוצר, שירות או תדמית מסוימת שעולה לתודעת ההמונים. המחשבה כיצד לעשות זאת ביעילות, כלומר להשקיע כמה שפחות משאבים ולקבל כמה שיותר לקוחות או לפנות לכמה שיותר אנשים כדי לפרוץ לתודעה, מחייבת לרכוש מודעות גם באשר לדרכים האפשריות בעניין; אחת הדרכים היא באמצעות מתקני תצוגה שפונים לקהל הרחב.