איך להשתמש נכון במוצרים ממותגים לפרסום העסק

מוצרים ממותגים לפרסום העסק

מוצרים ממותגים לפרסום – מיתוג נכון של העסק הוא מפתח חשוב מאוד, ובמידה רבה הכרחי, בדרך לשגשוג ארוך טווח.
אנחנו נמצאים בעידן שבו כמעט בכל תחומי הפעילות ישנה תחרות קשה, ורק בידול משמעותי מהמתחרים מאפשר לעסק
לממש את הפוטנציאל שלו.

אחד האמצעים למיתוג אפקטיבי הוא מוצרי קידום מכירות שונים. גם יצירת חללים מעוצבים בעסק עצמו, וכן בכל מקום שבוא
הוא מפגין נוכחות (למשל תערוכות או כנסים מקצועיים), תורמת רבות למיתוג, ובפרט אם מקפידים על מספר דגשים חשובים.

שפה עיצובית אחידה

עוד לפני שמתחילים להדפיס מוצרים ממותגים, ועוד לפני שמתחילים לייצר שילוט לעסק – ובהקשר זה כדאי לדעת שהאפשרויות
רבות ומגוונות, וכוללות בין השאר למשל ארגזי תאורה, מדבקות לקירות, שילוט פרספקס ועוד – הפעולה הראשונה שחובה לבצע
היא יצירת שפה ויזואלית לעסק.

גיבוש השפה העיצובית הוא מלאכה לאנשי או נשות מקצוע בתחום העיצוב הגרפי. השפה תשמש את העסק לעיצוב כל אלמנט
ואלמנט שקשור אליו, מהמתנות הממותגות לעובדים בחגים, דרך התשורות הקטנות ללקוחות (שבאופן טבעי גם הן כוללות מיתוג מתאים)
וכלה במשרדים. מומלץ בחום להשתמש באותה שפה ויזואלית גם בדיגיטל – כלומר באתר, בפוסטים שמעלים לפייסבוק וכו'.

זיהוי ה-DNA של העסק

על-מנת ליצור שפה עיצובית שתזוהה עם העסק, כדאי כמובן להכיר אותו. בהתאם הבסיס לתכנון השפה הוויזואלית הוא זיהוי
ה-DNA של העסק ובחירת הערכים שאיתם הוא רוצה להיות מזוהה.

ערכים לדוגמה יכולים להיות אמינות, יסודיות, מקוריות, ידידותיות לסביבה, מחירים נוחים, מחויבות מלאה ללקוחות, ועוד ועוד.
השפה העיצובית תביא לידי ביטוי את הערכים הנבחרים ואת אופיו של העסק באמצעות בחירת פונטים, גוונים דומיננטיים,
אלמנטים של תנועה בתוך הטקסט ובמוטיבים הגרפיים, ועוד.

התאמה מלאה של כל פריט לשימוש המיועד לו

כשכבר יש שפה ויזואלית שהיא גם ייחודית וגם משקפת באופן מושלם את הערכים הנכונים מבחינת העסק,
אפשר להתחיל לבחור מוצרים שיעוצבו על בסיס שפה זו. הבחירה צריכה לקחת בחשבון את קהל היעד: בתערוכה שעוסקת בחדשנות,
כדאי להשתמש לצורך הקמת ביתן פאנלים בשפה הוויזואלית של העסק, ובמקביל לבחור שמשונית בגוון בולט שמשדר יצירתיות ובנוסף
מתבלט גם בחלל עמוס גירויים.

באופן דומה כשהעסק מבקש להעניק ללקוחות נאמנים מתנה ממותגת, כדאי לבחור מתנה שתספק תועלת לקהל היעד הרלוונטי.
אם למשל חלק גדול מהלקוחות הם הורים לילדים צעירים, בקבוק שתייה ממותג הוא אופציה מעולה.

מוצרים ממותגים לפרסום באיכות ללא פשרות

הדגש החשוב האחרון הוא איכות, ועל כך אסור להתפשר. כך לדוגמה אם אתם זקוקים למתקן תצוגה לכנס מקצועי, מעבר לעיצוב
חשוב מאוד להקפיד על עמידות ואיכות – מתקן שלא נראה יציב, משדר חוסר רצינות, ולכן גם אם הוא בעל מראה מרשים השורה
התחתונה תהיה רושם בעייתי משהו.

גם ההדפסה עצמה צריכה להיות איכותית, כך שהיא לא תדהה תוך זמן קצר. מומלץ לבחור בחברות איכותיות לכל מטרה,
כשלמשל עבור הדפסה על מתנות לעובדים אופציה מומלצת היא חברת פפירוס.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!