איך לפרסם עסק חדש מאפס בשנת 2020?

איך לפרסם עסק חדש – שנת 2020 מזמנת הצלחה לעסקים שידעו לפרסם את עצמם באופן הנכון. ליזמים ובעלי עסקים חדשים,
מוזמנים להכיר את הדרכים היעילות ביותר, לפרסום העסק. מומלץ לעשות שימוש בכמה מהדרכים שנציג להלן, במקביל.
אלה דרכים משלימות, שביחד, משיגות הצלחה מרבית.

שילוט שמושך תשומת לב בגדול

כל חברת פרסום מקצועית שרוצה להשיג תוצאות מהירות ממליצה ללקוחותיה על התאמת שילוט לעסק. אך בעוד חברת פרסום תמליץ
על שימוש בשלטי חוצות גדולים ועתירי רושם, שמוצבים במקומות שונים, יש עוד המלצה לעסקים חדשים. מהרו להתקין בעסק עצמו שלט
שמושך תשומת לב ובגדול, אך לא רק בגלל הגודל כשלעצמו. שלטים מושכי תשומת לב צריכים להיות צבעוניים, מאירי עיניים ולפעמים אפילו
בעלי תאורה פנימית. אפשר להזמין עיצובי שלטים מדהימים, שמעוררים סקרנות ועניין או שיכולים לשכנע למה כדאי להיכנס לחוויה של רכישה
או קבלת שירות נחוץ, מכל סוג שהוא.

עיצוב חלונות ראווה וביתנים בתצוגות

לצד שלטים איכותיים ומרהיבים, כדאי להשקיע לצרכי פרסום העסק גם בחלון ראווה משובח. זוהי דרך הרלוונטית בעיקר לחנויות, אך זו דרך
שעובדת מצוין. חלון ראווה צריך להיות דרמטי או לכל הפחות מעניין מאוד ומסקרן. הוא לא חייב להיות עמוס מדי, אבל הוא צריך להעניק אמירה.

ניתן למתג חלונות ראווה, להשתמש בסוגים שונים של תפאורה או טריקים אמנותיים. לעסקים שאינם חנויות, דרך טוב להתפרסם הינה השתתפות
בתצוגות, כנסים וימי עיון. ביתנים מעוצבים, עם שילוב של חומרי מיתוג, עלונים, מצגות, שמשיות ממותגות וכיוצא באלה, עובדים נהדר.
כך יוצרים קשרים, חשיפה בפני לקוחות ואפילו סוגרים עסקאות במקום.

פרסום בעיתונות וגם בגוגל

פעם, חברת פרסום הייתה בעיקר מפיקה מודעות פרסום לעיתונות. כיום, כדי לקדם עסק חדש צריך גם יותר מזה. ללא ספק, יש הרבה עסקים
חדשים שצריכים לשים מודעות בעיתונות מקומית או ארצית. אבל זה בהחלט לא מספיק. פרסום העסק באקלים המודרני של ריבוי ערוצים וריבוי
עסקים מחייב תשומת לב לערוץ המקוון.

המקום הראשון שאליו מגיעים באינטרנט, יותר ממחצית הגולשים, הינו גוגל. עסק חדש לא יכול לוותר על ערוץ שכזה. פרסום בגוגל, בשיטת
הקידום הממומן עובדת בצורה טובה וגם מהירה. בנוסף, אפשר לפרסם את העסק גם בשיטת הקידום האורגני. כלומר צריך להקים אתר אינטרנט
עסקי. לאחר מכן הופכים אותו למעניין, קריא, ובעל תכנים מושכים. כאשר גולשים נכנסים לאתר, הם נשארים בו כי הוא מעניין אותם ותוך כדי כך,
נחשפים למה שיש לעסק להציע. גוגל מקם את האתרים שנותנים ערך לגולש.

קידום בערוצים מקוונים ומגוונים

לצד שלטים, חלונות ראווה, מיתוג בכנסים, אתר עסקי וקידום בגוגל, יש עוד ערוצים מקוונים. ערוצים שעושים עבודה טובה,
אם משתמשים בהם נכון. למשל, ברשתות חברתיות, מעלים פוסטים וקישורים. מקימים דף עסקי שבו פונים ללקוחות חדשים.
אפשר להעלות סרטונים ביו טיוב או בערוצים אחרים.

ניתן להפיק סרטי תדמית או פשוט לצלם את העסק או המלצות מלקוחות, ולהעלות לרשת. יותר ערוצים, יותר חשיפה, יותר תוצאות.

עלוני פרסום ומיתוג

גם השקעה במיתוג יכולה לשאת פירות מאוד מתוקים. רכשו מתנות ממותגות שאפשר לחלק לעוברים ושבים או להפיץ בדרכים אחרות.

עטים ממותגים, שקיות אריזה ממותגות, כובעים ממותגים, כל מיני אביזרים ממותגים מעלים את ערך המותג ומקדמים את העסק.
ואם כל זה עדיין לא מספיק, תמיד אפשר לפרסם גם בעזרת עלונים שמחלקים לציבור או דרך תיבות הדואר.
חלקו נכון את עוגת תקציב הפרסום ותקצרו תמורה יפה עבור ההשקעה.

חזרה אל דף הבית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!