מסגרות פופ אפ – האמצעי השימושי ביותר בתערוכות

מסגרות פופ אפ בירידים

מה הופך מוצר טוב למוצר שיווקי מוצלח? הוא חייב למכור, הוא חייב להתאים לטעם של קהל היעד שלו. מוצר שיש לו מסר שיווקי נכון וטוב יכול להשאר חקוק בזכרון לזמן בלתי מוגבל, ובסך הכול זו הרי המטרה, כשרוצים להעלות לתודעה הציבורית מותג, יהיה אפשר לזכור אותו כמו שזוכרים ריחות וטעמים מן הילדות. מי שמציג בתערוכות רוצה בוודאי להיות הבולט מבין כל המתחרים שלו,כמו חשיבותן של הקירות הבולטים וביתני פאנלים, זה שיצא עם עסקה מצלצלת בסוף הערב. כשנתקלים בבעיה מסוג זה, יש לה פתרון: מסגרת פופ אפ.

מה זה מסגרת פופ אפ?

מסגרת פופ אפ מסוגלת להעניק נוכחות בשטח – היא משמשת כמתקן תצוגה ומורכבת משני חלקים – ממסגרת מתקפלת עשויה סגסוגת אלומיניום ומפאנלים פלסטיים שמשמשים לעיטוף. המסרים השיווקיים הם המעניקים את היתרון הרב לכלי הזה והעמדתו שלפופ אפ מאחורי מרצה, בכנסים, וכניסה לבניין ועוד עשויה להשיג באותם סטנדים לתצוגה את הנוכחות הרצויה אף יותר משיש לבן אדם בשטח.

חסכון בכסף

יחסית להישגית המצופים ממנה, מסגרת פופ אפ היא אמצעי יעיל להשגת תשומת לב של אנשים בכלל וקהל יעד מצומצם בפרט. מסגרת שעומדת על בסיס במישור תקלוט את עיני המסתכלים מכל מקום – ואם היא מספיק גדולה, אז תוכל לזמן אל איש המכירות בדוכן את הלקוחות ממרחקים.

הקלות הבלתי נסבלת של השיווק

מתקני תצוגה מרהיבים

מסגרות פופ אפ ניתנות להקמה במהירות ולא צריך מתקינים מיוחדים לנושא – אדם אחד יכול להשתלט על זה בתוך מספר דקות ולהכין רקע לתערוכות, לדוכני תצוגה לעסקים בירידים, ביתני תערוכה ועוד. הצבעים העזים והלוגו הם כבר שני כלים חזקים למשיכתם של עוברים ושבים ולכלי המבדיל את המותג מהמתחרים שלו ובכך הופך את העסק לבעל תדמית ייחודית בעל אוירה מדויקת ואיכותית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!