מתקני תצוגה לחנויות

הכניסה לחנות, היא זו המושכת לקוחות אל פנים החנות, משום שבדרך כלל – כאן ברו יעיד על תוכו. אם מוצרי החנות נראים נוצצים ואיכותיים, זה עשוי למשוך קהל.

אפילו אם התוכן הוא תוכן כתוב, מתחלף ומעניין – יבואו קוראים לסקור אותו, לערוך קריאה מרופרפת, ליצור את האינטראקציה הנכונה ולהמשך אל תוך החנות פנימה.

היופי הוא שהשלט לחנות עשוי לקרוא לאורחים הבאים מרחוק. ככל שהשלט יהיה בולט יותר, כנראה שיבואו יותר אנשים. וכך גם עם מתקני תצוגה.

עוד לפני שהקונים הפוטנציאלים סורקים את חלון התצוגה, הם יענו לקריאתו של מתקן התצוגה.

מה שמתחת למודע ומתקני תצוגה

ההשפעה של פופאפ מעוצב למשל על אנשים יכולה להיות רבה גם בבחירת המוצר; האנשים רואים את המוצר הזה כשהוא מקושר עם מבצע כל שהוא, או שיש לו עיצוב מרוטש יפה ומושך?

זה מושך, כבר בתת – מודע, יהיו יותר קונים למוצר הזה. אפשר לומר, שבלי הרבה מאמץ מלבד הקשר עם חברת המתקנים, אפשר לקדם את העסק ביחד עם העוברים והשבים האזור.

לקוחות מתוחכמים יותר כיום – אז גם המכירות

הלקוחות המתוחכמים של היום באים לחנות לאחר שערכו סיור וירטואלי באתר, ואולי אפילו השוואת מחירים בין המותגים לאותו המוצר. אפילו אז, מספיקה כמות קטנה של תשומת לב לאותו שלט מיוחד שמושך את העין.

זה מבליט את המוצר מעל פני השטח, עושה שימוש בתת המודע, וקושר את הלקוח למוצר עוד לפני שבאמת נפגש איתו.

סטנדים לפרסום ותצוגה וחשיבותם בתהליך המכירה והמסחור החזותי

הסטנדים טובים למשיכת הקהל לא רק משום התוכן שלהם, לפעמים הצורה המיוחדת היא שתמשוך את הקונים. יש סטנדים שהם המשך של דוכן מכירות מחוץ לחנות

(למשל דוכן למכירת מנויים לעיתון או למזיגת בירה) שמוציא את תכולת החנות החוצה במבצע ומושך לקוחות). כאן, יעשה שימוש בסטנד עם שלטים כשהוא משולב עם הפעילות שמחוץ לחנות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!