סטנדים לפרסום ותצוגה וחשיבותם בתהליך המכירה והמסחור החזותי

אנחנו מכירים אותם מפיצוציות ומרכולים, מהרצאות וכנסים, מתערוכות ומתצוגות – הסטנדים מסייעים לכל מי שמנסה להעביר תוכן מסוים להציג אותו ולמשוך תשומת לב ואולי אפילו קהל לקוחות, ואפשר להקביל את זה גם לאותם שלטים הנישאים בהפגנות – מדובר בסיסמאות, או לפחות בסמלים או קודים שמתמצתים את המסר שרוצים להעביר בבת אחת. רוצים לשמוע יותר? בואו אל הדובר.. זה המסר. את אותם מתקני תצוגה לעסקים אנחנו פוגשים גם במוזאונים, במרכזי שירות ובדוכנים, בבנק, באולמות תצוגה ואפילו בבתי קפה.

מתי זה הופך לעניין אינטגרטיבי?

סטנדים לפרסום ותצוגה

כשמציבים ליד הסטנדים לתצוגה אדם שמסביר על מה כל הרעש והמהומה, יוצר עניין ומוקף סביבו תמיד באנשים, הרי שבתת – מודע אנשים ימשכו אל המוצר ויאפשרו הליך מכירות יעיל יותר. כך, הקהל יכול לתקשר עם מה שעומד מאחורי המסר. דרך נוספת היא לברר ברשת לגבי השם והסיסמה, ואפשר להיכנס לאתר המפורסם על הסטנד ומשם – להפוך ללקוח או למבקר קבוע.

מה יש בעניין החזותי שהוא כל כך מושך?

אנחנו נמשכים לסמלים מאז ומתמיד, כשבסמל יש מסר ברור ומסר "סגור" – הראשון הוא הפשט, כלומר הסמל באמת מייצג את מה שהחברה מתיימרת להיות, והשני הוא הדרש, כלומר האם באמת חוות דעת הקהל נמצאת בקנה אחד עם המסר שמנסים לשווק לנו? האם באמת העסק מספר אחת? האם באמת המוצר איכותי כמו שהוא מתיימר להיות? האם מעולם לא שמענו על כך סיפורים אחרים? מתקני תצוגה כמו אלו עושים את העבודה השיווקית המשלימה בשביל לגבש דעה על מוצר או שירות.

מיתוג מקנה חשיבות עליונה

ככל שהמיתוג והלוגו ייחודיים יותר, כך המוצר יהיה קליט יותר ויוכל לבלוט מעל פני המוצרים האחרים, כמו – כן אותו לוגו ישמש כחותמת תודעתית של המוצר או המותג, יעורר את הלקוח לתגובה מול הסטנדים וליצור "באז" גדול יותר.

סטנד פרסומי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!