פופאפ מעוצב

פופאפ מעוצב למכירות ולמיתוג המוצר והעסק

פופאפ (Pop Up)  הוא מתקן תצוגה, יכול להיות נייד או נייח, שעליו ישנו מסר פרסומי. מטרתו של אותו פופאפ מעוצב הוא "לצוד" את הלקוחות באופן ויזואלי, ללכוד את המבט שלהם לכיוון שבו נמצא הנציג שירחיב את הדיבור בנושא, לכוון את הלקוחות על פי מפה מסוימת בתערוכה הישר ל הדוכן הרצוי, לספר על מבצעים והטבות ועוד. יש לפופאפ מעוצב יתרונות רבים, בין אם הוא נמצא בתערוכה או בין אם באופן קבוע בפתח הבניין שבו העסק פועל, כמו פרסומת עומדת ו"נושמת", שמתחלפת לפי ה"דופק".

פופאפ מעוצב

במה פופאפ מעוצב יכול לתרום למכירות?

אם כבר משקיעים במתקן לפופאפ לתצוגה או תערוכה, הוא חייב להיות מוצלח – משרד פרסום עבד על התוכן שבו ויש בו גם המותג שמפורסם – בין אם זו החברה שעומדת מאחורי המותג, או המוצר עצמו שהוא ממותג. כך, באמצעים ויזואליים, הלקוחות יכולים לקלוט תוך שברירי שניות במה מדובר עוד מבלי שקראו את תוכן המיצג, או לחליפין לגבש החלטה תת – מודעת: "זה טוב לי" או "זה לא טוב לי" להתחבר אל הפירמה הזו. לכן אלו יכולים להיות מתקני תצוגה לעסקים, לרשויות מקומיות ועוד.

מצגים בתערוכה? זה תופס את המבט

אם ישנם סטנדים לתצוגה שיכולים לתפוס את שדה הראייה וללכוד את המבט, הרי אלו פופ אפים מעוצבים. אלו בדרך כלל צבעוניים – וכתוב עליהם מלל מושך ומפתה – אם מדובר למשל בדוכן עוגות, יש פה אפקט "מצבטיים": עובדים כאן על גירוי של שני חושים: ריח (ואולי גם טעם) וראייה – בזכות פופאפ מעוצב כך, כשעובדים על כמה שיותר חושים בבת אחת, יותר קל למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. גם אם זה דוכן לעסקים, סביר להניח שהעיצוב יתבסס על צבעים המזוהים עם העסק ועיצוב מושך.

גרפיקה ממוקדת קהל

המסר חייב לעבור בבת אחת אל קהל היעד. בתערוכות המבטים חטופים, עוברים מדוכן לדוכן וניתן לדעת את מחיר, צורה, ואופן שימוש  – מצד אחד חשוב למצוא את הדוכן מרחוק, ומצד שני צריך משהו שיתקצר מבלי ליצור תקשורת מחייבת כבר מקרוב – ולא תמיד ישנו זמן להבחין בכל הנוכחות הזו. כאן בדיוק מתערבת הגרפיקה, שיש לה את סוד הקסם שלה. שלטי בטיחות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!