שיטות הפרסום החדשות בעידן הדיגיטל

מהן שיטות הפרסום החדשות בעידן הדיגיטל של היום?

אם אתם מקלידים בגוגל מילים הקשורות בקידום אתרים, תזכו לתוצאות רבות ומבלבלות, אז כדאי לעשות קצת סדר בנוגע לשיטות נפוצות עבור קידום בגוגל, שיטות שפחות פופולריות אך עדיין עובדות, ודרכים למתג את העסק בעידן הדיגיטלי גם דרך שילוט.

אחת מהדרכים הנפוצות להגיע אל קהלים חדשים, היא דרך קמפיינים בגוגל. הקמפיינים בגוגל משתנים, בעודם לפעמים מבוססים על מילות חיפוש, לפעמים על שיווק בפלטפורמות החברתיות ועוד. לא משנה באיזו דרך תבחרו למתג את העסק ולשווקו בגוגל, תמיד יש הכרח לדעת מה אתם עושים ולשכור את האנשים המתאימים עבור הפרויקט, היות ופרויקטים של קידום בגוגל עולים לא מעט. כשיש את אנשי המקצוע הנכונים לצידכם, אתם מקטינים את הסיכויים לשריפת הכסף על מהלכי שיווק לא מוצלחים. נוסף על כך, הבחירה הנבונה חייבת לשלב פרסום גם באמצעים המסורתיים, כמו למשל: שילוט ממתג ומנצח שמודיע לקהל על אתר האינטרנט שלכם ומיידע לגבי אי-אלו הטבות או מבצעים מומלצים.

 

שיטות פרסום בסלולארי בעידן הדיגיטל

 

קידום בגוגל נתמך גם ע"י שילוט 

אחת מהדרכים היותר נפוצות עבור שיווק באינטרנט, היא טכניקת קידום ממומן בגוגל שעשויה להוביל לנסיקה משמעותית בבית העסק. חשוב כבר עכשיו לציין שאם תקלידו "קידום ממומן בגוגל" בכדי לאתר מידע בנושא, אתם גם תיחשפו, כמו תמיד וכמו בכל תחויתםם, גם לביקורות שליליות של גולשים אשר חוו תהליך קידום לא מוצלח. בכל מקרה, תמיד כדאי לתת לאתר האינטרנט שלכם את התמיכה הנכונה, ורבים בוחרים לספק תמיכה פרסומית בצורה של שילוט קלאסי. השילוט הקלאסי עבור מיתוג העסק, שאנו רואים ברחובות ובכבישים. השילוט עשוי להגביר את המודעות של קהל היעד שלכם באופן ניכר.

זכרו, אף אחד לא מבטיח כאן הרים וגבעות, אך כן מובטח דבר אחד. מה שמובטח, זה שאם תחליטו להתנסות לבד בנושאי קידום ממומן וללמוד על בשרכם, קיים סיכוי סביר שגם אתם תעלו בעתיד לאינטרנט – ביקורת שלילית בנושא. אנחנו מדגישים, קידום ממומן בגוגל הוא מקצוע בפני עצמו, כך שיש להסתייע באנשי השירות הנכונים בתחום של קידום אתרים, PPC ועוד.  

קמפיין ממומן בגוגל ADWORDS

קידום אורגני בכל מקרה חייב להתבצע באתר שלכם, וככל שהקידום האורגני יהיה אפקטיבי יותר, כך תוכלו גם ליהנות מקמפיין ADWORDS מוצלח יותר. איך השניים מתקשרים? בדרכים מגוונות, למשל: היות וקמפיין ממומן מתבסס גם על מילות חיפוש, יש צורך במלאכה אורגנית מדויקת באתר שלכם. יש להתאים כותרות לתתי כותרות ותגיות, יש לוודא שדף הנחיתה שלכם מותאם לדרישות של גוגל ועוד. 

כלומר, במילים פשוטות יותר, עבודת ה-SEO חייבת להתחיל בשלב האורגני של הקידום. תבצעו אופטימיזציה ראויה, חווית משתמש אפקטיבית ותכנים, כותרות ותגיות שנסרקים כמו שצריך על ידי גוגל. אם תקפידו על אלו, תגבירו משמעותית את הסיכוי לקמפיין ממומן אפקטיבי. טיפ קטן? אם אתם תרים אחר איש מקצוע או חברה שמספקת שירות של קידום ממומן בגוגל ושיווק באינטרנט, אתם צריכים לוודא שאנשי המקצוע הללו בודקים את מה שצריך לבדוק בפן האורגני של האתר. אם את איש המקצוע לא מעניין אפילו לקבל את קוד הגישה לאתרכם, שמרו על הכסף שלכם בכיסכם, היות וכנראה שמדובר בחברת קידום אתרים שלא תספק לכם תוצאות ראויות.  

בשורה התחתונה, גוגל רוצה איכות, ועליכם לספק לו אותה בכדי להצליח בשיווק באינטרנט – בכל הדרכים. בשורה היותר תחתונה, גם אנחנו רוצים איכות, ולכן מומלץ מאוד להשקיע בסוגי השילוט לעסק שבחרתם. קיימות טכניקות שילוט מסוימות שנועדו לתפוס את העין במהרה ולספק מידע איכותי, בדקו עוד היום מה האופציות העומדות בפניכם. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!