top of page

מדבקות קיר למשרד




מדבקות קיר היא דרך מיוחדת ופשוטה לחשוב על מיתוג מחוץ לקופסא בעיקר כאשר מדובר בעיצוב מדבקות קיר למשרד. אנחנו בחברת ליגרף רגילים לחשוב על עיצוב ומיתוג בדרך שונה וייחודית. אנו מזמינים אתכם לחשוב קצת אחרת על המיתוג שלכם ביחד אתנו.

מדבקות קיר למשרדים

אם את לוגו החברה שלכם כבר הטבעתם על כל הניירת המשרדית אשר מייצגת אתכם: כרטיסי הביקור, בלוקים, מחברות ודפים. מדבקות קיר למשרדים היא עוד דרך יצירתית ולא יקרה להפוך את הלוגו שלכם לחלק מהסביבה המשרדית, באמצעות מדבקות למשרד. הדבקת מדבקות לקירות היא פעולה קלה שמשאירה את הלוגו שלכם תמיד בתמונה. הנה לכם עוד טיפ חסכוני למיתוג העסק שלכם, רכשו מדבקות ממותגות עם הלוגו שלכם המיועדות לשמשת הרכב בקשו מהעובדים להדביק מדבקה קטנה על תיק העבודה או על שמשת הרכב. הגרילו מתנה בין העובדים שהדביקו מדבקה וככה כולם יהיו בעניין ואתם תזכו לפרסום חינם.

שילוט לעסקים באמצעות מדבקות למשרד

שילוט לעסקים היא קטגוריה רחבה הכוללת בתוכה מגוון רחב של פתרונות שילוט לעסק כגון: שלטים למשרד, מדבקות קיר, שלטים לחנויות, שלטים מוארים, אותיות תלת מימד ועוד על גבי כל החומרים, בכל הגדלים. חושבים לשדרג את השילוט בעסק הקיים ובעסק חדש הנה כמה טיפים לשילוט מחוץ לקופסא:

  • לא כל הזוהר זהב – חשבו מה נכון עבורכם האם שלט ניאון בכניסה לחנות או לוגו רגוע מעץ מלא? חשבו מה המיתוג הכללי של העסק וכיצד השלט אמור להשתלב במיתוג.

  • חשבו רענן – יש שלטי כניסה לחנות ויש עוד המון שלטים קטנים וגדולים כמו שלטי בד עם חיתוך ממוחשב של אותיות וסמלים, שלטים בהדבקה על פח, מדבקות קיר למשרדים ועוד…

  • חשבו קדימה – בחרו הדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן כמו הדפסת לטקס, הדפסה ירוקה עמידה לתנאי חוץ כמו השמש הישראלית הקופחת במיוחד כאשר מדובר בהדבקה של מדבקות לקירות.

  • לא רק בחוץ – דאגו למתג את עצמכם גם באמצעות שילוט פנים למשרדים ובבתי עסק לדוגמא שילוט בכניסה לחדרי המשרד השונים או בחלקי החנות השונים באמצעות מדבקות למשרדים.

קצת עלינו – ליגרף

אנחנו בליגרף מתמחים כבר למעלה ל-15 שנה בשילוט לעסקים ומוצרי מיתוג ושיווק. צוותי התקנה המנוסים שלנו מכירים כל פינה בארץ. אנחנו חושבים גדול ומרשים ומתמחים במתקני תצוגה מעוצבים, ביתנים וקירות מעוצבים לתערוכות, הדפסות שונות ומגוונות כמו מדבקות קיר למשרדים, מיתוג קירות עוד. בין לקוחותינו חברות טכנולוגיות, קמעונאות, מוסדות בריאות, מוסדות פיננסים. אנו מאמינים בעבודה משותפת ופורה.

bottom of page