top of page

Roll-up Display

רול אפ הינו אחד מפתרונות התצוגה הנוחים והנפוצים ביותר שקיימים, מגיע במגוון גדלים וצבעים
מתאים לקידום מכירות בחנויות כנסים ותערוכות.
תמצאו אצלנו מגוון רחב של מתקני רול אפ עם היתרון של הדפסה באיכות הגבוה ביותר ויצור מהיר לפי דרישה.

מתקני רולאפ - הפתרון המושלם שלכם לכנס


הכנס מתקרב ואתם רוצים להיות רולאפ הכי מדובר בכנס? רוצים לבלוט מעל כל המתחרים? רוצים שכולם יראו את הביתן שלכם? הכירו את מתקני רולאפ של ליגרף. רול אפ פשוט להרכבה שיודפס במיוחד בשבילכם.


כל מה אתם חייבים לדעת על רול אפ למתקני תצוגה


רול אפ למתקני תצוגה הם הדרך שלכם להיות מותג בולט בכנס הקרוב. נכון, אתם תפרסמו את עצמכם במדיה, ובטח גם תעשו קצת רעש, אבל בסופו של דבר, לביתן שלכם יהיה קיום פיזי במציאות בעזרת רול אפ, וכדי לעשות אותו נחשק ואטרקטיבי אתם תהיו חייבים להשתמש במתקני תצוגה רול אפ. קיים מגוון רחב של מתקני תצוגה רול אפ, וישנה חשיבות רבה להתאמה מקסימלית של המתקן לצורך שלכם – אנחנו נשמח לעזור לכם בזה. אנחנו מתמחים במגוון פתרונות תצוגה רולאפ, אותם תוכלו לראות באתר. בעמוד הזה אנחנו מתרכזים במתקני רול אפ.


מתקן רולאפ - פתרון תצוגה מושלם


מתקן רולאפ הוא למעשה מעין שלט פרסומת אותו ניתן לשאת ולהזיז ממקום למקום, בקלות ובמהירות. בסיס הרול אפ עשוי אלומיניום, ושלט הפרסומת עצמו מודפס על גבי נייר ומתחבר לבסיס. את הנייר מצפים באמצעות למינציה, כדי שזמן חיי הרול אפ יהיה ארוך יותר.


איך רולאפ עובד בעצם?


כאשר מתקן הרול אפ מקופל, הנייר המודפס מגולגל על גבי בסיס האלומיניום. כאשר בוחרים לפתוח את השלט, הוא נפרס לאורך המתקן, ויוצר צורה מלבנית גדולה.


מתי כדאי להשתמש במתקן רולאפ?


מתקן רול אפ נוח מאוד לאריזה ושינוע, הודות ליכולת לקפל אותו לגודל קומפקטי, לכן מקובל לעשות בו שימוש בתערוכות. בדרך כלל תערוכות וכנסים מוקמים לצורך יום אחד, ומוצר שניתן לפתוח ולקפל בקלות אידיאלי עבורכם. אם אתם מקימים דוכן או ביתן בכנס, תוכלו להזמין מתקני רול אפ בגדלים שונים וכך ליצור תפאורה מגוונת לביתן שלכם. רולאפ בכניסה לחנות מתקני רולאפ לא נשארים רק בזירת הכנסים והאירועים, והם יכולים להוות אמצעי פרסומי מצוין גם בסביבה קבועה. כך למשל, תוכלו להציב מתקני רול אפ בכניסה לבית העסק, כמעין אמצעי פרסום נייד שיוצא החוצה מבית העסק. 


בואו נתאים לכם את הפתרון המושלם הכנס מתקרב? התערוכה עדיין לא מוכנה? רוצים ליצור פרסום נוסף בכניסה לחנות שלכם? לא משנה מה הסיבה בגללה אתם צריכים רולאפ – אנחנו נעשה את זה הכי טוב שאפשר. אנחנו בליגרף מתמחים בכלל סוגי רול אפ. הצוות המסור שלנו יעמוד לשירותכם, עד שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים.

bottom of page