top of page

עיצוב רולאפ




בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו, לעיתים נדמה כי פוחתת החשיבות של הדפסה, הכל הופך לאונליין ונדמה כאילו אין יותר צורך במילים שמודפסות על גביי דף, או במקרה הזה – פוסטר, אך חשוב להיות מודעים ליתרונות שבעיצוב רולאפ טוב עבור המוצר או העסק שלכם מפני שזה דבר שיכול למשוך עוד קהל שנתקל ברולאפ ברחוב, בקניון או בכל מקום אחר.

מה זה רולאפ

רולאפ הוא למעשה פוסטר שמתוח על גביי עמוד, שניתן להציב כניסה לחנות או בירידי תעסוקה או בכל מקום שעובר בו קהל ויש סיכוי שיתקל בו. עיצוב רולאפ ושילוט למשרדים טוב הוא דבר הכרחי לעסק שרוצה לבטא את הכוונות שלו בלי הרבה הסברים, על ידי שימוש בספר מותג, בפונט בצבעים ובסמלים של המותג והנחתם על הרולאפ בסדר כזה שיציג הכי הרבה מידע רלוונטי למה שמפרסמים, אך לא בצורה עמוסה, אלא כזו שתמשוך את העין ואת את הקונה לרצות להכנס לחנות ולקנות את המוצר המדובר, או אפילו שהפוסטר רק יכנס לתודעה שלהם ובכך כבר הושג פרסום מסוים.

למה אני צריך את זה

לרולאפ יש מספר תפקידים בקידום העסק, בקידום מוצר חדש שהושק, שיווק מבצע שהעסק מציע או אפילו פרסום בסיסי של עסק חדש שנפתח, כמו שנאמר קודם, בעידן הדיגיטלי נדמה שכבר אין בכך צורך, אך דמיינו את עצמכם סוגרים במהירות פרסומת שקופצת לכם בזמן שאתם משחקים במשחק מסוים בפלאפון או באייפד, לעיתים הפרסומות הדיגיליות לא מופיעות יותר משניה על המסך מאז שקפצו עד שתסגרו אותן, לעומת זאת, שלט שמופיע בפניכם, צבעוני ובמלוא הדרתו בזמן שאתם מטיילים בקניון, זה דבר שישאר בזווית הראיה שלכם לכ- 7 שניות וכנראה יצליח להכנס ללקוח לראש בצורה מסוימת ולמשוך אותו או לפחות יידע אותו על קיומו של מבצע או מוצר או עסק.

עקרונות שיעזרו לעשות זאת נכון

  • מומלץ להיעזר באיש מקצוע שידע לסדר עבורכם את העקרונות השיווקיים של העסק ולפרסם בצורה תמציתית וברורה את מה שצריך להתפרסם, אם יש לכם ידע בשיווק ועיצוב כמובן שניתן לעשות זאת גם לבד!

  • תמציתיות, יעילות ופרסום כמה שיותר ברור וחד.

  • מיקום הלוגו בראש הרולאפ, מבליט מלכתחילה באיזה עסק מדובר, ולא מצריך מהקלוחות לקרוא הכל כדי להבין מה מפורסם.

  • לזכור שהרולאפ חייב להיות מכותב עם ספר המותג, והעקרונות השיווקיים של העסק

  • לכתוב את המידע מלמעלה למטה ומימין לשמאל, כך אנו, הישראלים מתוכנתים לקרוא ואין צורך לעשות משהו שיבלבל.


bottom of page