מדוע כדאי להיעזר במתקני תצוגה?

עודכן ב: 25 יול 2023

כולם רוצים לנצל את הידע שברשותם כדי לקדם מוצר, שירות או תדמית מסוימת שעולה לתודעת ההמונים. המחשבה כיצד לעשות זאת ביעילות, כלומר להשקיע כמה שפחות משאבים ולקבל כמה שיותר לקוחות או לפנות לכמה שיותר אנשים כדי לפרוץ לתודעה, מחייבת לרכוש מודעות גם באשר לדרכים האפשריות בעניין; אחת הדרכים היא באמצעות מתקני תצוגה שפונים לקהל הרחב. מדובר בסוג של כותרת שמתנוססת למרחוק לעיני עוברים ושבים, ואין צורך להתאמץ להגיע לעיני הציבור; הציבור כבר יגיע אל המתקן עצמו. עכשיו יש רק לדאוג כי התוכן יהיה מספיק מושך ועושה "בילד אפ" מסוים עם עוברי אורח.

האריזה באמת חשובה

ישנם פתגמים רבים שטוענים שאין להסתכל בקנקן אלא במסר, או שמטבע מקרקשת בתוך כד מעידה בעיקר על ריקנותו של הכלי, אולם כאן המטרה נעוצה בעיצוב תערוכות באופן בולט: בפרסומת האטרקטיבית, בצבעים הרוגשים ששוטפים את עיני הציבור, בכותרת הכובשת – פשוט כדי לכוון כמה שיותר לקוחות אל החברה. המטרה המשנית היא, להציע להם דבר מה שישתלם גם להם, ורצוי ליידע אותם שזה זמין.

סוגים של מתקנים לתצוגה

ישנם מתקני רול אפ רצפתיים, שיתאימו לתצוגה לא רק של שלטים אלא כמתקני תצוגה לבובות למשל שעומדות על בסיס הרצפה. לאחר שהלקוח נפגש עם אלו, הוא נכנס לחלל שבו ישנם מתקני תצוגה תלויים מהתקרה או מהקיר ונהנה מחוויה עיצובית. המתקן הבא ימתין לו בתור לקופה, עם מתקני תצוגה שולחניים שמפתים את הרוכשים להכניס עוד דבר – מה קטן לסל הקניות.

החשיבות של מתקני התצוגה

אין כמו רושם ראשוני. אם ניתנת לכל אחד הזדמנות לשבות את הלקוח בקסמיו, אז למה לא לצבור יתרון על פני המתחרים? הלקוח יעדיף את מה שבולט, אם כבר נוצר קשר ראשוני בין הלקוח לחנות או למוצר, הוא ילך אליו ולא למקום המתחרה. הוא ידע יותר לגבי המוצר עוד לפני שהוסבר לו, הוא ימשך אל המקום באמצעות המיתוג הנכון.