top of page

האם שלטים למיתוג העסק טובים?




שלטים למיתוג העסק – האם שילוט מקצועי יכול למתג את העסק שלכם?

אתם מנהלים עסק ומנסים לגרום לו להצליח יותר? לאחרונה שמתם לב שלא הרבה לקוחות חדשים פונים אליכם? אם כך, אין ספק שאתם צודקים ועליכם לעשות משהו בנידון. אומנם זה נכון שבמבחן המציאות חלק ממה שקובע זו השאלה האם יש לכם עובדים טובים והאם אתם נותנים שירות אדיב, אך יחד עם זאת, גם פרסום העסק חשוב. אם לא תפרסמו אנשים לא יידעו איפה אתם נמצאים ומה אתם מציעים ולכן ברור מדוע אתם תוהים האם שלטים למיתוג העסק זה משהו שכדאי לקחת בחשבון. אומנם זה נכון שהעידן שבו אנחנו חיים הוא עידן מודרני ונדמה שהכול קורה אונליין, אך חשוב להבין שזה לא לגמרי כך. עדיין יש כוח אדיר לשלטים של מיתוג העסק שנמצאים ברחוב, שכן מי שעובד במקום יכול לראות אותם ולהיחשף בצורה כזאת לעסק שלכם.

שלט איכותי לעסק

כאשר אתם מנסים לענות על השאלה האם שלטים למיתוג העסק יכולים לתרום, כדאי שתדעו שיש משמעות גם לאיכות שלו, בין אם מדובר בשלט חיצוני או שילוט פנים למשרדים. כלומר, אם תתקינו שלט בכניסה לעסק שלכם אך מהר מאוד הוא יתמלא בחלודה, יישבר או לא ייראה יפה, הרי שהוא יעשה פרסומת שלילית לעסק שלכם. אנשים אומנם אולי עדיין ייראו את הכיתוב ויבינו שאתם שם, אך אם הם יראו שהשלט נראה כך כבר זמן רב ואתם לא מתקנים אותו, זה ייצור אצלם דעה שלילית לגבי העסק שלכם. לכן בהחלט יש טעם להשקיע ולהזמין רק שלט איכותי, כי לעסק שלכם מגיע את הטוב ביותר אם אתם כבר משקיעים בפרסום ובשיווק שלו.


איך לעצב שלט

עוד דבר שאתם חייבים לתת עליו את הדעת, זה על השאלה איך לעצב שלט. מה אתם יודעים על זה? והאם אתם אנשי עיצוב שחיים ונושמים את התחום הזה? סביר להניח שהתשובה היא לא. לכן חשוב להבין שאפילו אם יש לכם גישה כללית לעיצוב ואפילו אם נדמה לכם שאתם יכולים לעשות את זה לבד, חשוב שתבינו שזה לא מדויק. בסופו של דבר, רק כאשר מפקידים את המשימה בידי המומחים אפשר לצפות לתוצאה יפה. יש משמעות לכל פרט בעיצוב של שלט, בין אם זה כולל את בחירת הצבעים, גודל הכיתוב או אפילו את השאלה מה כותבים. יש אפשרות גם לשלב את הלוגו של העסק של השלט כך שהשמיים הם הגבול ורצוי לקבל סיוע מהמקצוענים שעובדים בתחום הזה כבר שנים.

bottom of page