top of page

מדריך: הפריטים החשובים לתערוכות וביתנים



כל הפריטים החשובים לתערוכה והביתן שלכם

כל חברה צריכה להשקיע משאבים ניכרים בפרסום שלה וזאת בכדי להשיג לקוחות חדשים. העניין עם פרסום שכיום רבות משיטות הפרסום הישנות פשוט לא עובדות. אנשים כיום פשוט מתעלמים מפרסומות אשר הם רואים באינטרנט, בטלוויזיה ובטח ברדיו ובעיתונות. על כן נראה כי הדרך היחידה לפרסם את החברה בצורה חכמה היא באמצעות תערוכות וביתנים. על רקע זה אנחנו חייבים לציין שבגלל שכל כך הרבה חברות פונות אל האפיק של תערוכות כל ביתן שאתם מקימים בתערוכה חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר. במסגרת זו אתם צריכים להבטיח כי יהיו לכם מוצרים של החברה שלכם אשר יוצגו בתערוכה, שיהיה לכם מיצג יפה של החברה שלכם, שיהיו לכם פרטים ממותגים של החברה כמו עטים או כוסות עם הלוגו של החברה, שיהיו נציגים איכותיים ומקצועיים של החברה ואף לשקול להכניס פריטים וירטואליים לתערוכה.

עיצוב – המרכיב החשוב ביותר בתערוכות וביתנים

עליכם להבין שכאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לתערוכה הוא בוחן עשרות ביתנים ועל כן אתם צריכים לעשות הכול בכדי שהוא יתעכב דווקא בביתן שלכם. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי כל פריט אשר אתם שמים בביתן חייב להיות מיוחד, מרשים, יפה ואם מדובר על נציג אזי הנציג הזה צריך להיות רהוט ולא פחות חשוב מכך לשלוט באנגלית בצורה מושלמת ועדיף שידע גם את השפה המקומית של המדינה שבה נערכת התערוכה. על כן הנושא של עיצוב הביתן הוא חלק כל כך מרכזי וכל כך חשוב שאסור להזניח אותו וזהו משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון ולחשוב עליו לעומק. רוצים שיזכרו אתכם ואת המותג שלכם? חלוקת מתנות ממותגות לכנסים יכולה לעשות את העבודה, לעיתים גם בתקציב לא גדול במיוחד.

מדוע לא כדאי להקים ביתן בתערוכה לבד?

זה לא יהיה מוגזם להגיד כי הביתן שאתם מקימים יכול להשפיע על התוצאות הכספיות של החברה שלכם אולי יותר מכל גורם אחר. ככל שהביתן יהיה יותר טוב כך ההצלחה של החברה שלכם תהיה יותר גדולה. העניין עם ביתנים ותערוכות שכלל לא פשוט ליצור אותם. על כן אנחנו מציעים לכם לא להקים את הביתן לבד' אלא לפנות אל חברה אשר מתמחה בכך וזאת עקב ההשפעה האדירה של החברה הזאת על ההצלחה שלכם. עליכם לקחת בחשבון כי אם תזלזלו בנקודה הזאת הביתן שלכם לא ישיג את התוצאות הרצויות ואתם תהיו בבעיה חמורה מאוד אשר עלולה לגרום לחברה שלכם הפסדים גדולים.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני בוחר חברה בשביל הקמת ביתנים?

אין ספק כי אתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לבחור את החברה הטובה ביותר להקמת ביתנים ולהפקה של תערוכות. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי כדאי לכם לבחון ביתנים קודמים של החברה שהיא הקימה בעבר. כך תוכלו להתרשם מהשאלה האם החברה היא איכותית או לא וזה יעזור לכם לקבוע האם כדאי לבחור דווקא בחברה זו.

עיצוב תערוכות מקצועי: ישפיע על דעת הקהל סביבך

כיום מקובל ונהוג להקים תערוכות מקצועיות בהן בתי עסק וחברות שונות מציגות לקהל לקוחות רחב את השירותים והמוצרים אותם מייצרים. עיצוב תערוכות מקצועיות כולל ביתני תצוגה של כלל המשתתפים אשר מוקמים באולם גדול. התערוכות פועלות במשך יום שלם כאשר המטרה היא לתפוס את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. קהל האנשים אשר מגיע לתערוכה הינו קהל אשר מחפש את השירותים הספציפיים מאחר וכל תערוכה מתמקדת לרוב בתחום אחר. עיצוב מקצועי של תערוכה יסביר את מהות ורצינות העסק, כל בית עסק או חברה משתמשים בעיצוב אחר על מנת להציג את המוצר אותו מוכרים. חשוב מאוד להתאים את העיצוב של הדוכן למהות העסק והמוצר כאשר העיצוב הוא עיצוב שבא להדגיש את המוצר ולהבליט אותו בעיני הלקוח. בדרך כלל המוצג בתערוכה בנוי מדוכן, שלטים ועזרים שונים כגון רול אפ ופופ אפ. השלטים הינם שלטים בעלי עיצוב מזמין, מעניין ומרהיב אשר תופסים את העין של הלקוח ו"מספרים סיפור " אודות המהות של חברה, השירותים אשר מספקת וההנחות וההטבות שניתן לקבל לאחר פנייה במהלך התערוכה. בחירת אופן העיצוב הטוב ביותר לעסק שלכם על מנת לבחור את אופן העיצוב הטוב ביותר עבורכם, חשוב לקבוע פגישה עסקית עם המעצב המקצועי וליידע אותו באשר לרעיונות שלכם וחזון שעומד מאחוריהם. חשוב לעבוד כך שתהיה שקיפות מלאה בין שני הצדדים כאשר בסוף הפגישה המעצב ידע מהן הדרישות של הלקוח. תשאפו לקחת חלק בתערוכות מעוצבות כל הזמן, תערוכות מקצועיות מהוות מפתח חשוב בנוכחות העסק. תערוכות אלו הן המקום להראות את טיבו ויכולתו של העסק שלכם , להצביע על נוכחות העסק בשוק המדובר לצד הפגנת הבידול שלו. תערוכות מקצועיות מציגות לקהל רלוונטי את כל שחקני המפתח בתחום המדובר. כלומר העסק שלכם לצד כל המתחרים הישירים והעקיפים שלו. כלי חשוב ליצירת נוכחות ולמשיכת קהל ראשונית הוא עיצוב הביתן שלכם בצורה מרשימה שתהיה מזוהה עם המותג. לא פעם תערוכות מסוג זה מוגדרות כתערוכות מעוצבות וזאת בשל החשיבות הגבוהה של עיצוב הביתנים.


תערוכות מעוצבות כמפתח להצלחה

ביתני תצוגה משתנים לפי אופי התערוכה ולפי המסר אותו אתם מעוניינים להעביר ללקוחות הקיימים שלכם וללקוחות הפוטנציאלים. תכנון הביתן, עיצובו והקמתו הם כלי חשוב בנוכחות שלכם לצד המתחרים. בליגרף ישנו צוות מיומן ומקצועי אשר בקיא ברזי העיצוב על בוריו , צוות אשר ילוו אתכם בשלבי התכנון והעיצוב וייתן את הכלים העיצובים להדגשת יתרונותיכם על פני המתחרים. המפתח להצלחת הביתן הוא תרגום נכון של המסר אותו אתם מעוניינים להעביר דרך החשיבה העיצובית שעומדת מאחורי העיצוב של הביתן. המגע הראשון של לקוח אתכם הוא ויזואלי. תמשילו זאת לאישה מטופחת ומוקפדת שחולפת לפניכם….(או גבר כמובן) בליגרף תמצאו את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. בהתאם לסוג הביתן לו אתם זקוקים ובהתאם לתוכן התערוכה. בין אם אתם זקוקים לשילוט לעסק מיוחד, למתקני תצוגה שונים או להדפסות דיגיטליות על חומרים שונים – ליגרף יספקו כל פתרון תצוגה לו אתם זקוקים תוך מציאת פתרונות יצירתיים לכל מכשול מאתגר בדרך.

bottom of page