top of page

עיצוב תערוכות וביתנים




עיצוב תערוכות וביתנים – להעביר את המסר שלכם

עיצוב מתקני תצוגה לתערוכות וביתנים הוא אחד הדברים הכי חשובים היום לכל עסק, שנוכח בתערוכה כלשהי, מסיבות עיתונאים, השקות ועוד. היום יכול בית ספוד להדפיס קיר עיתונאים שזו מדבקה עצומה עם השם של המותג והלוגו, בדרך כלל על הרקע שלה מצלמים את המוזמנים. בתערוכות או ליד ביתנים אפשר לראות היום קירות מוארים מדהימים, שהתפקיד שלהם זה לייצג עסק מסוים. אין פרסום יותר אלגנטי ויוקרתי מזה. התחרות היום בין מותגים כל כך גדולה שאם עסק לא לוקח את עצמו בידיים ולא משקיע בנוכחות שלו בחוץ, הוא יכול בקלות לדשדש אחרי המתחרים שלו. שימת לב רבה נותנים גם לביתנים המוצגים בתערוכות, אלה חייבים להעביר בוויז'ואל את המסר הכי חשוב של העסק ולייצג אותו בכבוד.


מה זה ביתנים מטראס?

טראס הוא חומר פופולרי מאוד היום לבנייה בתחום של עיצוב תערוכות וביתנים. אפשר ליצור ממנו כל דבר שעולה על הדעת כדי לשווק את החברה שלכם בצורה מקורית בכל תערוכה. קירות טראס בתערוכה מבטיחים ביתן מרשים עליו אפשר להדפיס כל מה שרוצים. הם נוכחים היום כבר בהרבה תערוכות ומוצגים לראווה באולמות תצוגה, קניונים ועוד. עיצוב של ביתנים מטראס מבטיח לכם חומר נעים וידידותי לסביבה שיכול לעטוף כל מה שתרצו, עם הדפסה או תמונה נבחרת, כך שתוכלו להעביר את המסרים שלכם בצורה הכי יוקרתית. ביתנים מטראס יכולים לשאת משקל גדול, כך שאם החלטתם להביא רכב חדש לביתן שלכם, רצפת הטראס המודפסת תעמוד בזה בכבוד. ביתנים חשוב לומר, הם רכיב חובה עבור כל מותג שמשתתף באיזה שהיא תערוכה משום שהוא מגלם בתוכו את כל מה שיש לה להציע בן במראה של הביתן והן בחומר המודפס.


עיצוב תערוכות וביתנים – נוכחות חזקה בתערוכה!

יש היום מערכת מודולרית במראה מודרני להשכרה לתצוגה לשימוש חד פעמי. היא ניתנת להקמה ופירוק עצמאיים, ואין צורך בשום אנשי מקצוע בשביל להרים ביתן מרשים בתערוכה. ביתן זה עשוי ממסגרות אלומיניום המתחברים באמצעות ברגים, אפשר לשלב במסגרת הזו קירות מודפסים, שקופים, עם מסכים, קירות מוארים, מדפים ואמצעי תצוגה נוספים. היתרון הוא שאתם צריכים רק להזמין מעטפת משלכם ויש לכם ביתן מיוחד ומקורי. בשימוש עם ביתן כזה אתם לא צריכים לא מובילים ולא מרכיבים, אתם יכולים להציג מה שאתם רוצים איך שאתם בוחרים והמסגרת מתאימה את עצמה לכל מיני גדלים של שטחים. הדפסה דיגיטלית של תמונות, לוגו ועוד תהפוך את הביתן הזה לאטרקציה. צרו קשר כבר עכשיו עם חברת ליגרף שילוט לעסקים ומתקני תצוגה וקבלו יעוץ מקצועי להתאמה מקסימלית לאירוע הבא שלכם.

bottom of page