top of page

עמודי שילוט - טוטם




עמודי שילוט הם כל אותם עמודים שמגביהים את המודעות שמפרסמים בהם והופכים אותם לנראים יותר לציבור ולבולטים בשטח. משפחת עמודי השילוט כוללת סוגים שונים של שילוט (בעיקר שילוט רחוב) בצורות ובדגמים שונים: עמודי שילוט וארגזי תאורה לרחובות, עמודי שילוט לפרסומות, עמודי שילוט עם תצוגות מתחלפות באופן חשמלי, עמודי שילוט עם תריסים ועוד. היום עסקים רבים מכוונים את לקוחותיהם כבר מהכביש לעבר העסק באמצעות עמודי שילוט, וגם אלו שעושים תערוכות, חתונות ואירועים חד פעמיים יוקרתיים משתמשים בשלטים האלו שמוסיפים לא רק עניין ויופי, אלא יש להם תפקיד פונקציונאלי בשטח.

שלטים דו ממדיים ותלת ממדיים

ישנם סוגים שונים של שלטים – אלו בדו ממד (מדבקות ) שמוצאים על גבי חלונות ראווה, רכבים ומשאיות, דלתות ועוד. לאלו אמורה להיות עמידות גבוהה כנגד תנאי מזג האוויר. ישנם גם שלטים תלת ממדיים כמו ארגזי תאורה ואותיות – אלו שמתקינים אותם על גגות בניינים למשל, והם מבליטים חלק מהכיתוב או מהתמונה. אלו גם יכולים להיות השילוט המסתובב המתנוסס מעל לבית העסק, ופונה ב – 360 מעלות לכולם.

עמודי שילוט פנים של מבנים

ישנו שילוט שהוא למתקני תצוגה פנימיים במבנה, למשל כשרוצים לעשות שילוט לעסק דקורטיבי ליד מעליות ושירותים, למשרדים, לקומות המבנה ועוד. אותו שילוט פנים נועד בעיקר לכוון אנשים אולם הם מעניקים אינפורמציה שתפקידה לא רק לומר "אני כאן!" אלא להראות כמה העסק אטרקטיבי ונעים, ואולי הדבר הראשון שהלקוח יעשה ברגע שיכנס לבניין הוא לכתת את רגליו במדויק לכיוון העסק. שילוט חכם היום השלטים האלקטרוניים מושכים לא מעט אנרגיה ולכן ישנם פתרונות קבועים לצורך העניין ולחסכון בצריכת האנרגיה, כמו למשל שילוט סולארי. שילוט פנים חכם הוא גם זה שמתמזג באופן טבעי עם סביבתו ולא מהווה מפגע סביבתי.

bottom of page