top of page

קיר צילום לתערוכות וכנסים




בתערוכות ובכנסים, יש חשיבות גבוהה לנושא התיעוד והצילום – כאשר התמונות יכולות לשרת במידה רבה את העסק או הארגון אשר עומד מאחורי אותו הכנס. לתמונות אשר יצולמו באותו האירוע יכולות להיות השפעה וחשיבות על פרסום ושיווק העסק כמו גם על השם והמוניטין שלו. מעבר לכך, בכדי שכנס אכן יצליח וישיג את המטרות אשר עומדות מאחוריו, חשוב לשים דגש גם על הנושא של המיתוג – ולעשות שימוש בכל אותם האלמנטים אשר יבטיחו שהמיתוג יהיה בולט ומרשים. בדיוק מהסיבה הזאת, קיר צילום לאירועים, כנסים ותערוכות מהווה אלמנט חשוב ופופולארי באירועים מסוגים אלו.


אז מה זה בעצם קיר צילום?


קיר צילום מהווה למעשה רקע אשר מגיע במגוון רחב של מידות וצורות שונות. תפקידו של אותו קיר צילום הוא לשמש בראש ובראשונה לצילום של אובייקטים ואנשים. קיר צילום יכול להיות עשוי מסוגים שונים של חומרי גלם (אשר חשוב לשים דגש על איכותם בהלך הבחירה), הקיר יכול להתאפיין בעיצובים מגוונים, לכלול הדפסים, צבעים ומרקמים שונים – כאשר, קיר צילום אשר מיועד לכנסים ולאירועים, יתאפיין ברוב המקרים במיתוג של העסק אשר עומד מאחורי אותו הכנס.


השימושים של קיר צילום


קיר צילום, כפי שניתן להבין משמו, מיועד בראש ובראשונה לצילום – כאמור, הוא יכול לשמש הן עבור צילום של אובייקטים שונים והן של הנוכחים בכנס או בתערוכה (במקרים רבים ניתן להציב אותו בכניסה). כמובן, התפקיד השני והלא פחות חשוב ומשמעותי של אותו הקיר, הוא לשמש כתפאורה וכאמצעי למיתוג של אותו האירוע. למעשה, לפעמים מספיק רק לבחור בקיר צילום שכזה, על מנת למתג את המקום ולהתאים אותו לחברה אשר עומדת מאחורי הכנס והתערוכה כמו גם למטרה של האירוע.

התאמת קיר הצילום לנושא הכנס או התערוכה

יש לא מעט סוגים של תערוכות וכנסים במגוון רחב של נושאים וקונספטים: אופנה, לימודים, מוזיקה, עסקים ועוד.. ועוד.. לכן, ההמלצה תהיה להקפיד ולבחור קיר צילום אשר ישתלב בצורה הרמונית עם הנושא והקונספט של הכנס או התערוכה. כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות הטמונים באותו קיר צילום, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה ממנה תתבצע ההזמה של קיר הצילום. יש לוודא שאותה החברה אכן ערוכה לספק מענה מקיף ואיכותי על מלוא הדרישות והצרכים שלכם. יש להקפיד שהקיר שאתם מזמינים יהיה אסטטי ומרשים וכמובן, ישתלב בצורה הרמונית ויפה עם התפאורה של הכנס. חשוב לציין, שקיר צילום איכותי ומרשים, יכול להוות כאלמנט המרכזי והמרשים ביותר בתערוכה – ולכן, כן כדאי ומומלץ להשקיע את הזמן על מנת להבטיח את הבחירה הטובה ביותר. כמובן, שאם תזמינו את הקיר מחברת ליגרף העוסקת בשילוט ומיתוג עסקים כבר למעלה מ-20 שנה ואשר מקפידה לשים דגש על תודעת שירות גבוהה במיוחד, תוכלו להיות רגועים בידיעה שכל הדרישות והצרכים שלכם ישמעו ויקבלו מענה הולם ואיכותי.

bottom of page