top of page

שלטי ניאון – השלט שיבליט את העסק שלך!




מהם שלטי ניאון ואיך הם יכולים לעזור לעסק שלכם?

אם אתם מנהלים עסק מזה כמה שנים, טבעי שתחשבו לא פעם על השאלה כיצד תוכלו למשוך עוד ועוד אנשים להיכנס דווקא למקום שלכם. זה לא משנה אם העסק שלכם הוא בתחום ההסעדה, בתי הקפה או שאתם בכלל מנהלים בית דפוס, כי מה שבטוח זה שאתם לא לבד. כלומר, יש בוודאי לא מעט מתחרים שנמצאים מימנכם ומשמאלכם ולכן נשאלת השאלה: איך עושים את זה? איך גורמים לאנשים שעוברים בחוץ להיכנס דווקא למקום שלכם? חשוב שתדעו שפעמים רבות הפתרון הוא בהתקנה של שלטי ניאון.

מהם שלטי ניאון ולמה זה כדאי?

בבואנו לענות על השאלה מהם שלטי ניאון אנחנו רואים שמדובר על שלטים זוהרים ומוארים, עמידים מאוד ומעוצבים. משמעות הדברים היא שבעזרת שלטים כאלה העסק שלכם יכול להיות עוד יותר בולט ולכן יש טעם לחשוב על כך בחיוב. אם, לדוגמא, אתם מנהלים מועדון לילה של ריקודים, ברור שאתם חייבים להציג בחוץ שלט ניאון. כך כל אדם שעובר ברחוב יידע שאתם נמצאים במקום שאצלכם מחכות לו המסיבות הכי טובות שיש. עוד דבר שכדאי לדעת כשמנסים לענות על השאלה מהם שלטי ניאון, זו העובדה שיש איכויות שונות של שלטים כאלה. לכן, אם אתם כבר עושים את הצעד ואם אתם חושבים להתקין שלט ניאון בכניסה לעסק שלכם, כדאי יהיה לבדוק איך אתם עושים זאת. אין כל טעם להתקין שלט מאיכות ירודה שמהר מאוד יתמלא בחלודה או ייהרס, שכן פרסום רע עלול לפגוע בעסק. לכן יש טעם להשקיע ולבחור חברה רצינית ומקצועית שתוכל להכין עבורכם את שלט הניאון, אז למה אתם מחכים?

איך מעצבים שלט מנצח?

עוד דבר שכדאי לתת עליו את הדעת, זו השאלה איך תעצבו את השלט שלכם. מצד אחד כדאי יהיה לספק לכל מי שרואה את השלט כמה שיותר אינפורמציה אודות העסק ואודות השירות שאתם מציעים, אך מצד שני, רצוי גם לא להעמיס על השלט יותר מידי. לכן, במידה וגם אתם, כמו כל בעל עסק אחר, רוצים ליצור את השלט הכי יפה שיש, לא כדאי שתעשו את זה לבד. יש היום חברות רציניות ומקצועיות שיכולות לא רק להכין עבורכם את השלטים אלא גם לעצב אותם עבורכם. לכן מומלץ לפנות אל חברה כזאת ולהפקיד בידיה את המשימה, כי אם אתם כבר משקיעים ברכישת שילוט למשרדים או לעסק, למה שהשלט שלכם לא יהיה הכי יפה באזור כולו?

שלטי ניאון או שלטים מוארים – יתרונות וחסרונות

אם יש לכם איזה שהוא מושג באספנות של שלטים, שלטי ניאון היו הדבר הכי חם בשנות ה-30 וה-40 בשלל עיצובים וצבעים מרשימים וחזקים. זה בדיוק הקטע של הניאון, שאי אפשר להתעלם ממנו. נורות ניאון פולטות צבע אדמדם כתום שמשמש רבות לצורך שלטי פרסומת. נורות החשמל הפלורצנטיות, פולטות אור בכל מיני צבעים בהתאם לציפוי שעליהן וכך בעצם נוצרים שלטי ניאון. כל אדם, גם אם הוא לקוח או בעל עסק, מכיר ויודע את ערכו של שילוט לעסק. ראשית יש המון אפשרויות, חומרים ועיצובים להרכיב מהם שלט. אז למה בוחרים דווקא בשלט ניאון למשל? הסיבה היא ראשית שהרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו משתמשים במה שאופנתי, כי אז גם הלקוחות יתפסו אותנו כך ואם יש לנו עסק שצועד עם הזמן ורוצה להציג חדשנות ועדכניות, הוא בוודאי יזמין את השלט הכי חדשני שיש כי זה עושה רושם טוב על הלקוחות. דבר שני הוא שהשלט הוא סוג של מוניטין. עסק שמכבד את עצמו משקיע בשלט, ולא תולה סתם שלט בלי ייחוד. השלט התלוי מעל כל בית עסק, חנות, משרד או חברה הוא בעצם כרטיס ביקור שצריך לייצג אותו בכבוד.

למה שלטי ניאון או שלטים מוארים?

אנחנו חיים היום בסביבה צפופה של עסקים. כשאנחנו הולכים ברחוב, אנחנו צריכים שמשהו יתפוס לנו את העין. תארו לעצמכם שאתם מחזיקים בחנות ברחוב מרכזי. ברחוב הזה יש הרבה מאוד עסקים נהדרים, עם שלטים מושקעים וכל אחד רוצה לצוד לקוחות. ציד לקוחות מתחיל בכך, שהם שמים לב לבית העסק. אם יש לכם שלט מעניין ומיוחד, הם יביטו עליו, הם יזכרו את השם ואם הם לא ייכנסו באותו רגע, סביר להניח שהם יגיעו ביום אחר. השם של העסק וההתרשמות ממנו כבר הופנמו. כאשר מדובר ברחוב שלם של מסעדות, כולן רוצות שהלקוחות ייכנסו אליהם. בואו נצא מנקודת הנחה שלשום לקוח אין מושג מהי המסעדה הכי טובה ושלכולן יש תפריט זהה. מה שיקבע אם לקוח ייכנס למסעדה מסוימת, תהיה העובדה שמשהו משך לו את העין וזה בטוח יהיה שלט ניאון או שלט מואר, שיש להם אורות צבעוניים והם בולטים יותר מכל שלט אחר.

שלטי ניאון הם פנטזיה

נורות הניאון הממוקמות בכל שלט ניאון, חזרו לאופנה בקאמבק עצום. הן עשויות מצינורות זכוכית, שמי שמכין את השלט מפסל אותם ומכופף אותם לפי דרישות השלט אם זה אותיות, סמל, לוגו ועוד. שלטי הניאון שימשו במשך עשרות שנים כשלטי פרסום מוארים וכיכבו בערים הגדולות בעולם. הם תמיד בלטו, תמיד היו מאוד צבעוניים ויצרו איזו אווירה של פנטזיה שלא מן העולם הזה, ביכולת שלהם להציג צבעים חזקים וזוהרים. ניו יורק וערים אחרות בעולם התמלאו בשלטי ניאון, אבל מי שמובילה היום את כמות שלטי הניאון הכי גדולים, אלפי נורות ניאון המאירים למרחק באלפי צבעים היא הונג קונג. זה הפך לשלט המסחרי שלה. מעל גל עסק מוצבים רק שלטי ניאון או שלטים מוארים ויחד עם שאר השלטים, יוצרים פסטיבל שלם של אורות, קסם ופנטזיה. נורות הניאון הומצאו ב-1911 משפופרות של זכוכית אשר מולאו בגז. ישנם חמישה סוגי גז האפשריים לשימוש בנורות ניאון והם: קריפטון, קסנון, ניאון, ארגון והליום. כאשר רוצים צבע שונה מצבעי כל גז, צובעים את השפופרות או מערבבים כמה סוגי גז בצינור אחד כדי לקבל כמה צבעים. כאשר הצינור- שפורפרת הזכוכית מקבלת גז משני הצדדים, מתרחש תהליך שנקרא עירור אלקטרונים. אלה מתחילים "להשתולל" ולשחרר פוטונים. זה האור שאנו רואים על שלטי הניאון. כל סוג גז מיצר צבע אחר, וריבוי של צבעים מצליח לייצר מנורות ניאון בשלל צבעים שמחים מלהיבים. בשנים האחרונות התרחב השימוש בנורות הלד החסכוניות במקום נורות הניאון היקרות.

להאיר את העסק למרחוק

לכל שלט יש חשיבות עצומה בהבאת לקוחות אל העסק, בעיקר אם זהו עסק לתיירים או ממוקם לצד הרבה מסעדות ובתי קפה, או שהוא חנות בתוך שוק עצום של חנויות. השלט אמור לבשר על העסק, להפתיע את מי שצופה בו והוא צריך להיות מספיק מיוחד ומזמין כדי לגרום ללקוח להיכנס ולהציץ. שלט לא מתכננים סתם, הוא חייב להכיל איזה שהם אלמנטים, סמל או לוגו של העסק, צבעים של העסק או שם עם פונטים מסוימים שהם חלק מהשפה הגרפית של העסק הזה. שלט ניאון או שלטים מוארים דומים מאוד בתוצאה שלהם, שניהם מאירים למרחוק והמטרה של שניהם היא להבליט את קיומו של העסק. שלט ניאון של עסק חייב להיות מאוד מתוחכם, מושך ואטרקטיבי, כזה שלא ניתן להתעלם ממנו ומשעורר סקרנות. זה לא יכול להיות שלט סתמי עם שם העסק, הוא חייב לבטא משהו מהעסק אם ובשלטי ניאון הרבה פעמים מציירים גם משהו לא רק רושמים את שם העסק. בתקופה תחרותית כמו היום, כל עסק צריך לחשוב ולתכנן היטב כיצד הוא מביא לקוחות. שלטי ניאון או שלטים מוארים הם אפשרות מצוינת לבלוט במקום צפוף בו יש עסקים נוספים ובעיקר בלילה אפשר ליהנות משלט כזה שמפיץ אור צבעוני סביבו ועושה שמח. זו המטרה של שלטי ניאון, קצת אגדה וקצת קסם.

bottom of page